شرکت کارگزاری بیمه تامین آینده خاورمیانه

معرفی شرکت

شرکت کارگزاری رسمی تامین آینده خاورمیانه در تاریخ 26/07/1396 و با شماره ثبت 517186 و با مجوز رسمی بیمه مرکزی ایران و با کد 1112 از تاریخ 27/08/1396 رسماً فعالیت خود را در کلیه رشته های بیمه ای آغاز نموده است.
از آنجائی که بیمه یکی از خدمات مورد نیاز برای شرکت های فوق الذکر می باشد لذا هیئت مدیره محترم شرکت تامین آتیه میدکو در صدد تاسیس شرکت کارگزاری بیمه برآمد تا بدین وسیله بتواند خدمات مورد نیاز شرکت ها و کارکنان تحت پوشش هلدینگ میدکو را فراهم سازد.
سرمایه شرکت کارگزاری تامین آینده خاورمیانه یک میلیارد ریال متشکل از 1.000.000 میلیون قطعه سهم 1.000 ریالی می باشد که 99998 قطعه سهم آن متعلق به شرکت تامین آتیه میدکو و الزاماً دو سهم آن متعلق به اعضای هیئت مدیره می باشد.
دفتر مرکزی شرکت در خیابان شهید مطهری – خیابان میرعماد – کوچه شهید جنتی (سیزدهم)– پلاک 3- طبقه اول مستقر و شماره تماس شرکت 88174925 و فکس 88174930 می‌باشد.

اهداف و برنامه‌ها

شرکت تامین آتیه خاورمیانه تلاش می نماید:
1- امین بیمه گذاران محترم بوده و این اطمینان را به آنان میدهد که بیمه های مورد نیاز آنان را با بهترین نرخ و شرایط ارائه نمایند.
2- بعنوان مشاوری دلسوز در کنار آنها قرار داشته و در هر زمان پاسخگوی نیازها و سوالات بیمه ای آنان باشند.
3- با مطالعه پیشنهادها و یا بیمه نامه های موجود بیمه گذاران محترم توسط کارشناسان خبره خود، سعی می کند بیمه نامه ها را بگونه ای تنظیم و اخذ نمایند که در برگیرنده پوشش کامل و جامع برای بیمه گذاران بوده و در صورت وقوع حادثه بیمه گذار کمترین ضرر و زیان را بنماید.
4- در صورت بروز حادثه، در کنار و به نمایندگی از سوی بیمه گذار کلیه اقدامات و پیگیری های لازم را در جهت ثبت اعلام خسارت، اعزام کارشناس، برآورد خسارت و تکمیل پرونده و نهایتاً پرداخت خسارت به بیمه گذار انجام داده و تلاش می نماید که در این رابطه هیچگونه حقی از بیمه گذار ضایع نگردد.
5- طلایه دار آرامش و آسایش و امنیت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران محترم در کلیه واحد های اقتصادی و تجاری بوده و با ارائه مشورت های لازم و اخذ پوشش های مناسب بیمه ای برای آنان، درصورت بروز حادثه موجبات تداوم فعالیت آینده آنان را فراهم سازند.